Odškodnění za Váš let

 

 Nárok na odškodnění od leteckého dopravce Vám vzniká tehdy, pokud nemohla letecká společnost zamezit zpoždění Vašeho letu. Váš let ovšem musí být zpožděn o více jak 3 hodiny v cílové destinaci.

 V případě zrušení letu, letecká společnost musí zajistit informováni o zrušení minimálně 14 dní před odletem. Pokud se tak nestalo a zároveň se nejednalo o situaci, které nemohla letecká společnost zabránit, vzniká cestujícímu nárok na odškodnění.

 Na základě nařízení EU týkající se práv cestujících, každý cestující, kterému je
nedobrovolně odepřen nástup na palubu letu s odletem z letiště v EU (bez ohledu na leteckou společnost nebo cílovou destinaci), má cestující nárok na náhradu

 Jedná se o situaci, kdy zpožděním prvního letu cestující nestihne svůj návazný let.
Podmínky kompenzace jsou pak totožné jako u zpožděného letu.

 Pokud Vám letecký dopravce ztratí nebo poškodí zavazadlo, vzniká zde nárok na kompenzaci až ve výši 1220 EUR na každé zavazadlo. Jednání s leteckou společností je nutné začít řešit nejdéle do 7 dnů od příletu do cílové destinace.

Řešíme jakékoliv případy po celém světě. V tomto směru se zabýváme jak legislativou EU, tak legislativou na území USA, následně legislativou jednotlivých zemích či individuálními obchodními podmínkami leteckých společností.

Více informací naleznete na http://vivatravel.cz/claimcloud a na https://www.claimcloud.cz/cs